Slutar blogga!!

Hejsan<333
Jag slutar blogga för uppdateringen har inte varit på G.. Och jag börjar skolan på måndag och en ny skola osv, osv... Jag fyller år nästa vecka jag fyller 13 så det är nice<333 Men iaf jag ska sluta blogga för jag har ändå för mkt på G så aa!! Men jag hoppas att ni har gillat denna blogg och jag kanske gör en i framtiden!! XOXO SWAGGY<333


Hejsan ;)

Nu har vi kmt hem från Liseberg, är helt slut, bloggar imorgon ist<333
Hade iaf världskul!!!
Xoxo Swaggy


Hotell är nice ;)

Hellu babes ;)
Nu är vi på hotellet och det är jättenice, vi har precis kmr från hotellets resturant så har precis ätit mat och choklad fondant!!! Så gott men känns som min mage kmr spricka haha!!! Imorgon blire Liseberg <3
Xoxo Swaggy


On tha train<333

Hejsan babes XD
Just nu sitter vi på tåget och jag sitter med massa Goa mode och beauty tidningar och Brämhults och sen lite amerikanskt godis som jag och mamma hittade i en affär!! :D Så nu sitter jag och chillat, Ha det bra xoxo Swaggy<333


Drar snart!

Hellu<333
Snart så drar jag och Julia till Götet, jag ät nu på mammas kontor och hon ska vinka av mig sen<333!! Jag har packat allt möjligt skit, haha!! Aja jag kmr iaf ha det bäst med bästa kompisen!! :D<333
//Swaggy ;)


Dagens Facelook<333

Här kmr "Dagens Facelook"
//swaggy<333


Dagens outfit<33

Hej ;)
Här är "Dagens outfit"
//Swaggy<33


Goodnight xoxo

Hej och Goodnight xoxo Jag ska lägga mig ber nu och chilla<333 Sov gott!! //Swaggy ;)


Liseberg med bästa!!

Hej!!<333 Jag och Julia drar till Göteborg på Torsdag och vi ska sova på hotell och på fredag så drar vi till Liseberg och det ska bli fööör kul!!! :D<333 Just nu sitter jag i Julias säng och kollar på LOL vilket är en awesome film ;) Jag är skithungrig, men aja äter när jag kmr hem då :) //Swaggy<333


Liseberg babes ;)<333

Hej babes :D Jag har precis kommit hem från Arlanda och jag grät på planet, oftast kan jag vara stark och orädd men i te bör det gäller flygplan usch asså... Så mkt luftgropar


Shopping!! ;)

Hejsan!!! Så Idag och igår så shoppade jag bajsmkt smink :D Men jag kan inte visa för jag mobilbloggar och man kan bara lägga till en bild i taget så aa, det suger men skit it, jag visar allt jag köpte här i Schweiz när jag kmr hem!!<333 Idag har vi badat och det var jättekul!! Älskar att bada!! Nu äter jag hemagjord chokladglass!!!! Ha det bra! Ska berätta en grej i nästa inlägg. Firework från nationaldagen!! //Swaggy<333