In tha sky, feeling so high..

Hejsan alla pussungar<333 Jag, min familj och Tove är framme!! Vi var varit det sedan lunch men nu har jag tid att blogga iaf för vi har varit och badar + massa mer skoj!! Det är sååå vackert här och Schwiez är som mitt andra hemland!<333 Jag trivs här och älskar miljön, jag skulle vilja bo här om jag kunde! Flygresan gick bra men jag gillar inte direkt att flyga, det gör inte Tove heller så vi var lite oroliga i start men sen tänkte vi inte ens på att vi flög.. LOL!! Vi har ätit en supergod middag på verandan ut mot Mount Blanc och Geneve sjön, sen slog jag mig på armen och revbenen men jag överlever... (TROR JAG?!) Och nu har jag tagit en dusch och känner mig fräsch, kokat en kopp med te och nu ska Tove och jag kolla på en film!! :D Tove du ska veta att jag är skitglad att due med, ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!<3 //Swaggy<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback