Skönt med sommarlov!

Hejsan alla sommargalna!♥
Jag sitter just nu i sängen och har öppet fönster medans den friska kvällsluften stiger in :)
Jag får sommarlov nästa vecka på Fredagen men den börjar typ 9 på morgonen och slutar vid 10 så det är jättebra för då har man sommarlov hela dagen sen :D♥
Vad har ni tänkt att göra i sommar då?
Själv ska jag shoppa, BADA!, sola, äta glass, hoppa studsmatta och mycket mer... :)
Men så glömmer vi inte det roligaste av allt va?! :D
Jag ska jue till Schweiz med Tove och min familj i Juli! :)
Det ska bli fantastiskt och jätteroligt!!!!!!
Vi åker dit nästan varje sommar (förutom förra) och spenderar några veckor vid Genevè sjön och uppe i alpbergen, jättemysigt! Pappa har några släktingar där med världens jäkla herrgård så där ska vi bo (som vanligt när vi är där!) Och bara njuta av livet liksom ;)♥
Jag hoppas att ni också längtar till sommarlov!
Nu ska jag borsta tänderna och sminka av mig sen blir det att varva ned...♥
"Dagens Facelook" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback