Bad!!! :D

Hejsan alla pussungar därute!! <333 Hur mår ni? Jag har det BÄST iaf!!! Och vi har det fööör kulish här i Schweiz och jag älskar det! ;) Snygga killar, mkt sol, glass, bad, shopping osv! Så nice asså :D<333 Vi har precis kmr hem från en underbar kväll som vi har spenderat på en jättesöt resturang och sen gick vi vidare till ett supergulligt fik där jag beställde banan och vanilj smoothie och chillade galet! Det är sååå varmt nu och kl är ca 10! Typ 25 grader!!<333 Jag har fått bränna i kvällssolen också, riktigt nice<333 Tove duschar nu men sen ska jag ta en lång och fräsch dush och sen mysa<333 Ha det bra! :D Bränt mig i solen, haha lol!! //Swaggy<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback