BILJETTER!

HEJSAN ALLA BELIEBRS!♥
Jag har en jättemegasuperdunderbra nyhet!!!! Jag och Julia ska till Justins Concert i April nästa år :D
Jag fick panikattack och messade med Alice och hon ska också dit, haha vi hade en väldigt speciell konversation! :) Jag är så glad!!! ÖVERLYCKLIG TJEJ.SE!!!!! :D
Jag vet att blogguppdateringen inte har varit på topp under de senaste dagarna men asså pappa åkte iväg på en jobbresa och han tog med sig bloggdatan (där jag laddar över alla bilder!!) Och jag ville ge er nya bilder men eftersom han hade med sig den så gick tyvärr inte det... Men nu ska det bli ändring på det :D
Och Jag och Tove åker till Schweiz näst nästa vecka!! :D♥
BÄSTA SOMMARLOVET EVAH!!!! :D
Jag är hemma idag och chillar, men jag gör jue saker hela tiden så det kan vara skönt att ta det lite lungt ibland också :) 
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback