Dagens Facelook och random ;)

Hejsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Jag har sommarlov jue och jag hinner inte blogga varje dag men jag försöker så gott det går iaf :)
Igår var det jättebra väder så min morbror och min familj och jag drog och badade på världens finaste strand, det är så långgrundt och jättefin sandstrand och vit sandbotten ;)
Vi badade och solade i lass vilket var bra för idag så är vädret inte lika kul faktiskt.... :/
Det har varit JÄTTEVARMT men regnat och värme+regn=åska så det har åskat lite också.
Aja jag och mamma har varit på gymmet nu på kvällstippen det var jättekul och gick awesome!!!!! :D♥
Och om ca 10 dagar så drar Tove och min familj till Schweiz jag dööör det kmr bli så kul :D♥♥
I nästan 3 veckor ska vi bara leva av livet, YOLO FÖRFAN ;) :D♥
Imorgon ska det bli jättebra väder så det blir nog att dra till stranden med Istè och jordgubbar i lass ;)
Nu ska jag hålla på med mobil phonen lite och krypa ned i sängen...♥
Godnatt alla fina läsare, Älskar er!!♥
LOVE♥
//Swaggy♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback