Jag höll på att dö!!

Hejsan alla underbara! :)
Jag vet att rubriken låter som något dåligt, men... JUSTIN KOMMER TILL SVERIGE DEN 22 APRIL 2013 OCH JAG OCH JULIA SKA GÅ!!!!!! :D Biljetterna släpps på Fredag så det blir nice som fan :D
Jag grät igår och dog!! Jag sprang omkring av lycka och höll på att svimma på riktigt!!♥ :D
Jag messade Julia och sa: VI GÅR TLSM!!
Så vi ska göra det och jag är så lycklig!!!!!!!!!
Vi ska köpa backstage pass så vi får träffa honom och ta bilder :D
Och vi ska köpa så vi kan sitta längst framme också♥
Bara 900 kr för biljetten och mer för backstage passet så billigt, Älskar dig Justin av hela mitt♥
Aja det var ett undebart inlägg!!
 
 
 
//swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback