Livet leker!!

Hellu babes ;) Idag så har vi bara chillat först, för alla andra dagar så har allt varit galet men kul!!! :D Sen så drog vi till ett vattenfall och det var så coolt där och det var som Avatar där. Igår så shoppade jag!! Jag köpte en Hoodie, två söta tioppar och två jättefina halsband xD Min mobilkamera har fullt i bild minnet så jag och pappa ska ladda över bilder ikväll elr imorgon och då får ni bilder på det jag köpte!! :) Det är så mkt roliga affärer här och man bah: OMB!!!!!<333 Vi har det riktigt nice här iaf, hur har ni det och vad gör ni nu på sommarlovet? Sen var mamma, Tove och jag och sprang och det var skönt och bara tänka lite på världen och omgivningen ett litet tag.. Snart så ska Tove och jag basta och det är chill!! Imorgon så ska vi klättra i träd igen fast på ett annat ställe. //Swaggy<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback