Believe!

Jag har jue varit på mammas jobb idag och vi åt på en sushi resturant och det var bufè så man fick äta tills man typ dog! Och sen så gick vi till lite olika affärer men först... Åhlens, för att Believe har jue kommit ut igår och jag behövde ha den, haha! Jag älskar alla låtar på den och alla i hela världen måste ha den så underbar och det är liksom olika stilar i varje låt. Och Believe är för oss Beliebers!!♥
Och sen så köpte jag en "hårolja" maroccan oil som är jättebra för håret så det blir fräsht och friskt! :D
Imorgon blir det att vara med Tove och vi ska väl sola och bada och sånt? :)
Och på fredag så är det midsommar kulish!
Mormor och morfar och några andra kommer först och äter lunch och sen så blir det middag och kul!!
Vi hörs (ska ta nåt att smaska på!)
 OMB här är den, min älskling!♥
//Swaggy♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback