Dagen med Julia :)

Hej!
Imorse så drog mamma och jag till gymmet och körde på.
Jag tycker att det gick jättebra och var kul också.
Sen så blev jag skjussad av mamma till Julia och vi var resten av dagen :)
Typ det ända vi gjorde var att kolla på jättegammla avsnitt av Vampire Diaries och höll på med datan + mobilerna.
Haha, vet vi är sociala men vi hade jättekul iaf.
Imorgon är det skola... Men jag var sjuk från Tisdagen och hela veckan ut i veckan och det ska jue bli kul att kma tillbaka till livet också ;)
Men på Tisdag så ska vi tjejer i klassen ta andra dosen av livmoderhalscancersprutan... Jag hatar sprutor så jag är as-rädd men jag fixar väl det denna gång också eftersom jag lever...?
Föjl gärna mig på Instagram: makeup99 så följer jag tillbaka alltid! ;)
Jag hoppas att ni har haft en underbar dag och att ni är glada precis som jag är just nu!♥
Kommentera vad ni vill att jag ska blogga om också :D
Vi hörs babes!
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback