Förlåt alla underbara!

Hejsan alla sommriga människor! ;)
Jag är så ledsen för att haft dålig uppdatering dom senaste dagarna...
Men igår så sov Sara, Tove och jag över i ett cyckeltäkt i deras trädgård vi hade det sååå awesome och kul!!
Vi flummade åt massor (haha tjockisar!!) och sminkade varandra oseriöst...
Sen blev det prat och gos i tältet. Asså tältet var mindre än en normal stor säng så vi trängdes och sen en av pinnarna lossnade från marken så halva tältet rasade och vi låg under lite tältdelar, ja så bra går det om man tältar med oss... ;) Och idag så var jag med Tove fram tills kl 12 typ sen så drog mamma och jag till Täby centrum och skulle handla avslutningsskor men hittade inga, elr jag hittade ett par så jävla awesome skor från Scorett för 1000 kr men jag vet inte om jag ska köpa dom elr inte (blev dock förälskad i dom på allvar!!♥)
Men på The body shop så fick jag en liten present från mamma (tack I love you!!) det är Coconut mini bodybutter som jag har velat ha sååå länge och det luktar mums fillibaba! ;)
Och om ni inte har varit i The body shop på den senaste tiden så måste ni dit för... det har kommit ut en ny smink collection som en model vid namn: Lily Cole har designat och gjort och jag säger bara OMG vill ha allt! Så rosa och fluffigt så swaggggggy!
Aja nu ska jag sluta skriva och instagrama lite ;)♥
Coconut body butter TACK MAMMISH!♥
Nya sminkgrejor men det fanns massa mer också :)
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback