Glad Midsommar babes!

Jag vet att jag publicerar detta inlägg kankse lite sent på Midsommarsafton (på kvällen) men iaf här är det :D
Jag har idag varit med några i släkten och vi åt lunch här och sen gick vi till pavvan och hade det så bra :)
Jag träffade Alice, Tammara och Tove där och vi flummade runt bara!!♥
Sen så gick Alice hem och Tammara med så det blev Toves familj och våran som åt middag här!!
Vi grillade och skrattade, vi spelade så mycket badminton riktigt mysig kväll!
Och sen åt vi tårta, jordgubbar, glass och grädde MUMS FILLIBABA!
Jag ska nu kika runt på datan och Instagrama också :D
Jag heter makeup99 på instagram (Jag följer tlbx!!)
 Tammara är jue lika fin som vanligt XD
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback