Gladast i hela världen!

Hejsan svejsan alla mysiga människor!! :D
Idag har jagvarit hemma för ingen kompis kunde va idag, men jag har haft det bäst iaf, haha bara allmänt glad igen (strange?!) Men sen kom mamma hem och brorsan och hon hade köpt ett par CONVERSE!!! OMG!!!!♥
Dom är lila och as-snygga och sköna, I´m in freaking love!!♥
Jag är as-glad, tack mamma för att ha tagit med dom hem!! :)
Jag ska till mormor och morfar imorgon och på Onsdag blir det stan och sen gymmet och sen så får vi se... ;)
På fredag är det jue midsommar så det blir lite fest då :D♥
Aja nu så ska jag hitta på något vettigt att göra och vara med mamma, haha!!
 Här är mina underbara, awesome och swaggy Converse ;D♥
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback