Julias place!

Hejsan!
Jag ska snart till Julias place och vi ska väl kolla på filmer och så för det är inte det bästa vädret om man ska dra och bada men det är det bästa film vädret iaf ;)
Jag bloggade inte igår för att jag var på Bio och såg Men in black 3 och sen så var jag uppe sent till 2 kanske så jag bloggade inte då för jag kollade på en serie som är asbra, kan tyvärr inte komma på namnet nu men när jag gör det så säger jag det till er.
Och i helgen från Fre-Lör så ska Alice och jag sova över vilket ska bli bajs nice och vi ska väl prata om allt mellan himmel och jord + äta ihjäl oss på gott, haha vet inte men v gör jue alltid något kul så det löser sig!!! ;D
Jag köpte också en tröja som jag kan visa senare men den är från Lindex och är typ persika färgad och har en liten ficka, jättesöt :) OJJJ!! Nu ser jag att jag ska till Julia (Tiden bara rinner iväg!!)
Men jag bloggar senare!
 Alice från förra sommaren, vilket kap haha nemen haffa hon är världens snyggaste!!! ;)
//Swaggy♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback