Lunchen var...

Hejsan alla sommargalna!♥
Idag så var det jue avslutningslunch i skolish och det var jätteul och gott!!
Men efter det så gick vi jue till klassrummet och då gick jag till min väska och skulle hämta min mobil men... DEN VAR BORTA!!!!!!!! Och jag, Julia och Mathias sprang omkring i skolan i timmar och letade (tack för att ni hjälpte mig med det!!) sen ringde jag pappa (från Julias mobil ofc!) och han var hemma och kom till skolan :)
Sen så pårade han den med en app och vi letade och letade jättelänge och sen kom en fröken och bah: är det denna ni letar efter elr??? Jag bah: jajajajajjajajajajaajjajajajajajajaja tack så mycket!!♥
Och vi frågade var den var och den låg bakom massa saker och någon måste ha tagit den för jag hade inte ens varit där idag så...?!
Och efter det så var JUlia och jag lite hoss mig och det var supermegaduperawesomekul :D♥
Och imorgon blir det skolavslutning och jag ska ha en söt outfit ;)
Sen ska jag med Julias pappas båt med Julia och vi ska ha det kul, senare på kvällen ska jag hem igen!! ;)
Och vi ska ha skolavslutning as-tidigt vid halv 10 på morgonen så aa det blir fett nice! :D
Sry för fel vinkel, haha♥
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback