shopping!

Hellu!
Jag och Julia har idag varit i Täby och shoppat :D
Vi hade jättekulish och både hon och jag shoppade lite.
Vi träffade massa kompisar där och en av dom var Alice som vi träffade på Gina Tricot och senare gick vi till Mcdonalds där vi åt innan Julia och jag drog hem :)
Nu sitter jag hos Julia men jag ska hem snart för att mamma och jag ska kolla på Gossip Girl.
Här får ni bilder på vad jag köpte.
Jag har köpt ett halsband som jag älskar från Gina Tricot så swaggy! :D
Ett "coral" färgat linne från Gina Tricot
Och sist ett läppstift från M.A.C som jag ÄLSKAR! Det heter Angel och är ljusrosa och Nude med lite shimmer elr glitter i! LOVE IT!
Vi ses babes ;)
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback