Skolavslutnings lunch och blah, blah, blah!

Hejsan alla sommriga! ;)
Idag så åkte mamma och jag till gymmet efter skolish och det var kul.
Sen så köpte vi en tårta (hade faktiskt beställt den flera dagar innan!!) och så för... min underbara, fina och roliga storebror fyller 15 år imorgon så GRATTIS i förskott!!!!! Älskar dig brorsan!!!!!♥
Och imorgon så ska vi 6:or i skolan få ha en "avslutnings lunch" asså vi får äta och tjocka oss med götta grejor och mat haha! Men iaf resten av skolan ska äta på skolgården och äta mackor (känner mig så jäkla överlägsen MOHAHA!!!!!) Och nu sitter jag här och chillar :)
Och på FREDAG SÅ ÄR DET AVSLUTNING FÖRFAAAAN!♥
Jag är fett glad för att det var as-bra väder idag och imorgon ska det vara det och i övermorgon så YEAH!!!
Nu ska jag messa lite och kolla hemsidor vet ej vad man ska hitta på men vi hörs babes ;)
Igår på stranden!!
//Swaggy♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan, allt bra med dig? :)

Svar: Ja tack!
SWAGGY!

2012-06-14 @ 16:47:21
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback