Sommarlov ni vet?!

Hejsan jag är ledsen för den låga uppdateringen men det är så att jag har sommarlov och i Fredags var det Midsommarsafton och det var bajskulish och Tove och hennes familj kom till oss och vi grillade och hade det bäst :D Iaf igår så sov jag länge och kollade på massa filmer och har börjat kolla på Pretty Little Liars (BÖRJA KOLLA FÖRFASIKEN!!) Och bara chillat och sen så idag så har jag bara varit hemma och på gymmet :) Imorgon ska vi i familjen på bio på kvällen och se Man in black 3 det ska bli kul, Justin är med i filmen YEY!!!
Jag ska borsta tänderna och krypa till sängs nu, jag har hållt igång hela dagen så jag behöver få min "skönhetssömn" ;)
Godnatt alla sommriga :D
//Swaggy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback