Sommarlov ni vet?!

Hejsan!
Jag är lessen för att jag inte har bloggat på 2 dagar och det är för att det är sommarlov förfan och jag har varit upptagen med att leva livet så aa!!♥
I fredags efter skolavslutningen så efter det så åkte Julia och jsg i hennes nya båt och vi solade och flummade så kul asså :D Och igår så hade jag och Julia filmdag och vi åt glass och sånt och kollade massa College filmer haha! Och idag har jag varit hos mormor och morfar med familjen för att ha brorsans släkt kalas (han fyllde jue år förut!!)  Och vi åt massa tårtor och gott, sen var det present öppning och jag fick också massa awesome saker :D
Av Farmor: 200 kr!!!!!!!! :D♥ Tack så mkt!! Av Mormor och morfar: En assnygg och skön tröja som jag har på mig nu från stadium och en tvål som luktar awesome!!!!!!!!!! :D♥ Tusen tack!!
Aja nu kollar jag på en film med mamma som heter What happens in Vegas och den äger (typ min nya favo-film!)

//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback