Awesome day!

bild från i början av sommarlovet :)
Hellu!
Jag har varit med kompisar idag värmen och det var jättekulish!!Jag var med.Linn, Oscar, Alice och Ville<333 Vi drog till badviken ett tag och solade och badade och snackade såklart ;) Sen så drog vi hem till Alice och sen drog dom för dom skulle hem och vi följde med dom till bussen och vi sa Hejdå<333 Sen gick Alice och jag hem till Alice och vi har badat i hennes och vifick skrattattacker så vi inte kunde andas, känns bra! :D Sen åt vi godis, kollade lite tv höll på med mobilerna och flummade så vi dog, haha VI KUNDE INTE ANDAS SERIÖST!!!!<333
Och sen kom mamma och skulle hämta mig men hon stog och pratade med Alice föräldrar i typ 20 år så vi har varit till kl 11 fast vi skulle bara vara tills halv 10 AWESOME :D
Nu ska jag krypa till sängs ;)
 
//Swaggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback