SCHWEIZ!!! :D

Hellu babes! XD
Jag är superduperledsen för att jag inte har bloggat!!!!!! :O
Men jag har packat, shoppat, fixat, varit med Tove, middag hos kompis och 1000 saker till så kul men lite stressigt!!!♥ Och om 2 dagar och några timar så åker vi till Schweiz!!!! :D
Det ska bli så härligt!! :) Asså jag försöker mobilblogga hela tiden men blogg.se appen vill inte sammarbeta så därför har det inte varit så mkt bloggning dom senaaste dagarna.
Jag har köpt en ny bikini, en jättesöt tröja och yoga-shorts från hollister :)
Jag har en egen resväska denna gång när vi flyger och det är helt sjukt med kaos i mitt rum nu hehe!!♥
 Hehe Tove svullar Ben & Jerry (Igår!)
 Japp här är min resväska fylld med andra väskor, smycken, kläder och ja allt jag behöver med mig!
//Swaggy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback